PL EN RU

Fundacja na rzecz Wydziału Zarządzania UW


Studium "Menedżer Contact Center"

FUNDACJA NA RZECZ WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO 
(CENTRUM EDUKACJI FUNDACJI WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA) ORAZ POLSKIE STOWARZYSZENIE MARKETINGU SMB


STUDIUM "MENEDŻER CONTACT CENTER"

 

Opis kierunku:

Kompleksowy projekt przygotowujący do pracy w zakresie zarządzania jednostkami typu contact center oraz rozwoju kompetencji menedżerskich. Studium Menedżer Contact Center to pierwszy w Polsce projekt edukacyjny o randze akademickiej dedykowany menedżerom, supervisorom, specjalistom oraz osobom aspirującym do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży oraz całych jednostek Contact Center, przygotowany wspólnie przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

 

  • PRAKTYCZNY PROGRAM.

Zajęcia w ramach Studium koncentrują się na praktycznych aspektach zarządzania wszystkimi poziomami operacyjnymi. Wykłady i warsztaty obejmują kompleksowy zakres zagadnień istotnych dla praktycznego zarządzania jednostkami wykorzystującymi narzędzia contact center (telefon, chat, mail etc.). Celem Studium Menedżer CC jest przekazanie uczestnikom wszechstronnej wiedzy i umiejętności korzystania z narzędzi służących do profesjonalnego organizowania i zarządzania pracą jednostek zdalnej obsługi klienta i sprzedaży CC.

  • PRAKTYCY BIZNESU.

Wykładowcy to eksperci rynku zdalnej obsługi klienta i sprzedaży reprezentujący znane marki oraz wykładowcy akademiccy z biznesowym doświadczeniem. Dobieramy wykładowców, którzy doskonale rozumieją specyfikę branży oraz dzielą się swoim doświadczeniem zawodowym.

  • KLUCZOWE KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE.

Rozwijamy kluczowe kompetencje menedżera, dotyczące motywowania, zarządzania zespołem, przywództwa, negocjacji, sztuki prezentacji, udzielania feedbacku oraz savoir vivre w biznesie.

  • CERTYFIKACJA.

Ukończenie całego programu Studium certyfikowane jest dyplomem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB i zapewnia kompleksowe przygotowanie do pracy w charakterze menedżera zespołów zdalnej obsługi klienta, sprzedaży i jednostek contact center.

 

Profil absolwenta:

  • Menedżerów, supervisorów/kierowników oraz specjalistów, chcących rozwijać kluczowe kompetencje oraz poszerzać swoją wiedzę z zakresu branży contact center.
  • Osób aspirujących do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży oraz całych jednostek Contact Center
  • To również atrakcyjna oferta dla firm, które chcę przyśpieszyć rozwój swoich pracowników.

 

Program Studium Menedżer Contact Center:

  • ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ZESPOŁÓW CC

Przejdź dwu dniowe szkolenie z metody FRIS, która opisuję sposoby myślenia i działania. Naucz się jak wykorzystywać własne naturalne predyspozycję oraz członków zespołu. Szkolenie w cenie Studium Menedżer Contact Center!

  • ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI, PROCESAMI I JAKOŚCIĄ

Przejdź dwu dniowe szkolenie z zarządzania projektami i naucz się realizować cele. Dowiedz się jak optymalizować i zarządzać procesami biznesowymi oraz jak zarządzać jakością. Szkolenie w cenie Studium Menedżer Contact Center!

  • NARZĘDZIA ROZWOJOWE DLA PRACOWNIKÓW CONTACT CENTER

Poznaj nowoczesne formy rozwoju kompetencji pracowników i zwiększ efektywność zespołów w CC. Zyskaj bogate źródło inspiracji w oparciu o sprawdzone praktyki innych organizacji.

  • ZAGADNIENIA PRAWNE CONTACT CENTER

Zapoznaj się z najnowszymi przepisami i regulacjami prawnymi. Możliwość skorzystania z konsultacji.

 

Program rozwoju kluczowych kompetencji menedżera:

  • PRZYWÓDZTWO

Poznaj wiedzę z zakresu motywacji oraz wywierania wpływu, aby lepiej zarządzać zespołem i realizować cele.

  • SZTUKA PREZENTACJI, NEGOCJACJI I SAVOIR VIVRE W BIZNESIE

Naucz się profesjonalnie prezentować na spotkaniach oraz negocjować w środowisku biznesowym.

  • KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE

Zostań wizjonerem i udoskonalaj organizację w oparciu o najnowsze narzędzia z zakresu design thinking.

  • FEEDBACK ORAZ OCENA PRACY

Rozwiń umiejętności udzielania informacji zwrotnej, aby budować zaangażowanie i motywację oraz podnosić efektywność pracy współpracowników.

 

Dodatkowe korzyści udziału w Studium Menedżer Contact Center:

  • POSZERZ SWOJĄ PERPSEKTYWĘ

Poznaj szerokie zagadnienia z zakresu zarządzania jednostkami contact center i zostań liderem w organizacji. Specjalistyczna wiedza, to kolejny krok do zastania ekspertem w branży contact center.

  • ROZWIŃ KLUCZOWE KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE

Trenuj umiejętności menedżerskie podczas prowadzonych szkoleń i zostań inspirującym przywódcą. Otrzymaj certyfikat Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB, poświadczający kwalifikację zawodowe.

  • DOŁĄCZ DO KLUBU MENEDŻERÓW CC

Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center otrzymują zaproszenie do bezpłatnego członkostwa w klubie menedżerów, który zrzesza wybitnych ekspertów branżowych. Dołącz do sieci kontaktów, które ułatwią wymianę doświadczenia z najlepszymi praktykami biznesu.

  • BOGATĘ ŹRÓDŁO WIEDZY I INSPIRACJI

Wykładowcy Studium to praktycy biznesu, którzy dzielą się własnym doświadczeniem oraz dobrymi praktykami z własnych organizacji. Analiza casów oraz przykłady rozwiązań, są bogatym źródłem praktycznych rozwiązań i inspiracji do wdrażania zmian w organizacji. Poznaj najnowsze rozwiązania stosowane w największych firmach w Polsce.

  • PODRĘCZNIKI ORAZ UNIKALNE MATERIAŁY

Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center, otrzymują bogate materiały oraz podręczniki m.in., ,,Zarządzanie Projektami’’. Dodatkowo udział w Klubie Menedżerów pozwala na dostęp do archiwalnych i przyszłych materiałów wykorzystywanych w ramach Studium.

 

 

Tryb nauki Studium Menedżer Contact Center:

Studium to dwusemestralny kurs prowadzony w formule studiów zaocznych – zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu (w soboty i niedziele) na Wydziale Zarządzania UW w Warszawie oraz w systemie nauczania on-line. Każdy z bloków tematycznych jest samodzielnym pakietem szkoleniowym uwzględniającym casy, praktyczne przykłady i rzeczowe analizy. Każdy z nich przygotowany został z uwzględnieniem interaktywnej metodyki nauczania (warsztaty, dyskusje, wspólne analizy). Istnieje możliwość uczestniczenia w poszczególnych blokach tematycznych lub w całym programie Studium, co rekomendujemy jako kompleksowy i spójny merytorycznie zakres nauczania.

 

Szczegółowe informacje na temat Studium:

 

Informator Studium Menedżer Contact Center (do pobrania tutaj)

 

Informacje organizacyjne:

 

Termin rekrutacji: do 30 września 2022 r.

 

Wymagane dokumenty:

 

 

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty można złożyć osobiście lub w formie on-line na adres: ngmerek@wz.uw.edu.pl

Dokumenty w wersji papierowej można złożyć:

Wydział Zarządzania UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pokój B207

tel.: 022 55 34 002

Informacji na temat Studium udziela:

Jarosław Iżycki

email: jaroslaw.izycki@smb.pl

tel. 785-408-500

 

Natalia Gmerek
email: ngmerek@wz.uw.edu.pl 

 

 

Harmonogram zjazdów Studium Menedżer Contact Center:

  • 208h sesji szkoleniowych i wykładów
  • Zajęcia z ekspertami i praktykami biznesu
  • Casy study oraz praktyczne rozwiązania

 

Zainwestuj w rozwój kompetencji, zdobądź kwalifikację i rozwiń karierę w branży contact center!

więcej
Kot: zachowania prawidłowe i zaburzenia behawioralne

Już po raz dziewiąty Maria Habrowska, Joanna Iracka i Agata Sowińska we współpracy z Fundacją na Rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zapraszają na autorski, jedyny w Polsce, tak szeroki, specjalistyczny kurs poświęcony psychologii oraz modyfikacji zachowania kotów. 

Kurs skierowany jest do lekarzy weterynarii, hodowców, pracowników schronisk miejskich, przytulisk, behawiorystów oraz wszystkich, którzy chcieliby zgłębić tajniki kociej psychiki. 

Zajęcia będą prowadzone przez lekarzy weterynarii oraz specjalistów z zakresu psychologii, etologii i felinoterapii posiadających wieloletnie doświadczenie w pracy klinicznej i terapii zaburzeń zachowania zwierząt, a także pracowników naukowych PAN oraz SGGW.

Ukończenie studium poświadczane będzie certyfikatem, którym mogą się legitymować osoby zamierzające świadczyć usługi doradcze z zakresu zachowania kotów indywidualnie, we współpracy z lecznicami weterynaryjnymi, schroniskami i hotelami dla zwierząt czy fundacjami ratującymi koty.

ZAKRES TEMATYCZNY  

  • Podstawy fizjologii kotów z uwzględnieniem neurologii
  • Etologia kotów
  • Wpływ zaburzeń somatycznych na zachowanie
  • Różnicowanie zaburzeń somatycznych i behawioralnych
  • Mechanizmy uczenia się
  • Zasady modyfikacji zachowań i terapii behawioralnej
  • Prowadzenie konsultacji, praca z klientem
  • Ocena zagrożenia w przypadku zachowań agresywnych
  • Zachowania uciążliwe
  • Zaburzenia zachowania
  • Specyfika problemów kotów schroniskowych i wolno żyjących
  • Wpływ diety na zachowanie kotów 


WYKŁADOWCY

Lek. wet. Joanna Iracka

Absolwentka Wydziału Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Od 1997 roku zajmuje się rozwiązywaniem problemów behawioralnych i leczeniem zaburzeń zachowania u psów i kotów. Odbyła praktyki kliniczne u specjalistów w Belgii, Wielkiej Brytanii i USA. W 2000 roku uzyskała dyplom specjalisty lekarza weterynarii-behawiorysty przyznawany przez Écoles Nationales Vétérinaires Françaises (Państwowe Wyższe Szkoły Weterynaryjne Francji). Prowadzi wykłady i szkolenia w zakresie medycyny behawioralnej w Polsce i za granicą. Członek European Society for Veterinary Clinical Ethology (od 1995) i Zoo-Psy (od 2000).  Popularyzuje  wiedzę o zachowaniu zwierząt w prasie dla miłośników psów i kotów, brała udział w programach TVP. Prywatnie mama trójki dzieci i opiekunka dwóch psów, dwóch szczurów i dwóch patyczaków.

mgr tech. wet. Maria Habrowska 

W 2002 uzyskała tytuł magistra informacji naukowej broniąc na Uniwersytecie Warszawskim pracę dyplomową o wykorzystaniu zwierząt jako wsparcie w terapii. Od 2005 w Fundacji "Razem Łatwiej" prowadzi testy predyspozycji psów do dogoterapii i kotów do felinoterapii. W 2007 ukończyła studia podyplomowe z „Psychologii zwierząt” na SWPS. Również od 2007 prowadzi badania nad poziomem hormonu stresu u psów pracujących.  W 2011 roku uzyskała państwowy dyplom technika weterynarii. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Etologicznego i Polskiego Towarzystwa Hipoterapeutycznego. Prekursorka zastosowania felinoterapii w Polsce, autorka wielu publikacji naukowych z tej dziedziny. Właścicielka gromadki kotów, jednego psa oraz wiewiórki.

mgr lek. wet. Agata Sowińska

W 2003 roku uzyskała tytuł magistra psychologii broniąc pracę dyplomową z zakresu zachowań eksploracyjnych u zwierząt w SWPS. W 2006 ukończyła Wydział Medycyny Weterynaryjnej w Warszawie. W pracy klinicznej zajmowała się konsultowaniem przypadków internistycznych oraz anestezjologią. Rok później ukończyła studia podyplomowe „Psychologia zwierząt”. Ma za sobą liczne kursy i szkolenia, jest w trakcie specjalizacji z chorób psów i kotów. Obecnie zatrudniona w Instytucie Biologii Doświadczalnej im. M. Neneckiego PAN w Warszawie. Prywatnie właścicielka trzech znalezionych kundli i mama Matyldy.

prof. dr hab. Michał Jank

W 1999 roku ukończył Wydział Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie, a w roku 2002 w Katedrze Nauk Fizjologicznych obronił pracę doktorską. Od 2002 roku pracuje w Zakładzie Dietetyki Wydziału Medycyny Weterynaryjnej SGGW, gdzie prowadzi zajęcia z fizjologii zwierząt i dietetyki weterynaryjnej dla studentów WMW oraz uczestników Studiów Specjalizacyjnych „Choroby małych zwierząt”. Jest autorem i współautorem wielu artykułów naukowych oraz popularnonaukowych z zakresu żywienia i dietetyki zwierząt towarzyszących. Zajmuje się także doradztwem żywieniowym zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm produkujących dodatki żywieniowe i suplementy diety dla psów i kotów dostępne w Polsce i zagranicą. W swojej pracy naukowej zajmuje się wykorzystaniem narządzi genomiki funkcjonalnej w weterynarii, w tym m.in. do oceny wpływu wybranych substancji biologicznie czynnych na wzrost i rozwój zwierząt.

Lek. wet. Iwona Kłucińska-Petschl

Kierownik gabinetu weterynaryjnego „Koteria”. Dyplom lekarza weterynarii otrzymała w 2000 roku, a od 2003 współpracuje z organizacjami zajmującymi się bezdomnymi kotami, zwłaszcza w Warszawie. Jest mamą Amelki i Marcela. W domu posiada jednego psa i dwa koty.

 

dr hab. Marta Mendel

 

Absolwentka warszawskiego Wydziału Medycyny Weterynaryjnej. W 2005 roku rozpoczęła studia doktoranckie w Katedrze Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycyny Weterynaryjnej SGGW, które zakończyła obroną pracy doktorskiej w 2010 roku. Od 2008 roku jest pracownikiem Zakładu Farmakologii i Toksykologii, gdzie prowadzi zajęcia z toksykologii ogólnej oraz klinicznej toksykologii małych i dużych zwierząt dla studentów WMW, a także dla uczestników Studiów Specjalizacyjnych „Choroby małych zwierząt”. Jest autorem i współautorem wielu artykułów naukowych oraz popularnonaukowych z zakresu zatruć zwierząt. W pracy naukowej zajmuje się głównie badaniem wpływu substancji roślinnych na motorykę przewodu pokarmowego oraz aktywność metaboliczną wątroby. Prywatnie mama dwóch urwisów, właścicielka trzech czarnych kotów oraz białego psa.


SZCZEGÓŁY

Czas trwania: dwa semestry, 144 godziny dydaktyczne. Forma zajęć: wykłady i warsztaty.

Terminy zajęć Zajęcia będą się odbywały w soboty od 10 do 18 oraz w niedziele od 9.00 do 17.00.

 

Terminy zjazdów:

I.16-17 marca2024  

II.20-21 kwietnia2024

III.18-19 maja2024

IV.15-16 czerwca2024
V. 12-13 października2024

VI.16-17 listopada2024

VII.14-15 grudnia2024

VIII.11-12 stycznia 2025

IX. 22-23 lutego 2025 – zjazd egzaminacyjny

 

Opłaty:

 

Opłata jednorazowa 8950 PLN lub dwie raty semestralne po 4650 zł.

 

Zniżka 1000 zł (zamiast 10%) przy wpłacie całej kwoty za kurs do 29.12.2023

 

Zaliczenie kursu  

 

  • Obecność na 60% zajęć
  • Oddanie i zaliczenie prac kontrolnych
  • Egzamin końcowy
  • Oddanie i zaliczenie pracy końcowej


Warunkiem rezerwacji miejsca jest wpłata zadatku w wysokości 500 zł oraz przesłanie zgłoszenia.

Zadatek wliczany jest w poczet czesnego.

 

Wpłaty za kurs powinny być wniesione na nr konta Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania UW, Centrum Edukacji Fundacji Wydziału Zarządzania :
41 1240 6263 1111 0010 6150 1662 z dopiskiem – „Kurs Kot” oraz imieniem i nazwiskiem uczestnika kursu.

Ze względu na warsztatowy charakter zajęć liczba miejsc jest ograniczona.

Informacje i zapisy:

 

informacje i zapisy:  studiumkot9@gmail.com
nr telefonu 501 140 649, 513 473 456

www.studiumkot.pl
Facebook: https://www.facebook.com/Studiumkot

 

Studium "Event Management"

FUNDACJA NA RZECZ WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO 
(CENTRUM EDUKACJI FUNDACJI WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA) ORAZ STOWARZYSZENIE BRANŻY EVENTOWEJ

 

XII EDYCJA STUDIUM EVENT MANAGEMENT

 

Termin rekrutacji: do 12 stycznia 2024 roku
Rozpoczęcie zajęć:  13-14 stycznia 2024 roku

 

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty można złożyć osobiście lub w formie on-line.

(kserokopie proszę wysyłać pocztą z dopiskiem "Rekrutacja Event Management")

 

Wydział Zarządzania UW

ul. Szturmowa 1/3, pok. B207

02-678 Warszawa

tel.: 22 55 34 002

mail: zgloszenia@wz.uw.edu.pl

 

Informacji na temat Studium udziela:

Natalia Gmerek

mail: ngmerek@wz.uw.edu.pl

 

Liczba godzin: 168 (dwa semestry)

Terminy zajęć:  zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele w godz. 9:00-16:00.

więcej
Kurs dla kandydatów na członków organów nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa i Samorządu Terytorialnego

Fundacja na rzecz Wydziału Zarządzania, Centrum Edukacji Fundacji Wydziału Zarządzania, zaprasza do udziału w kursie przygotowującym do egzaminu państwowego dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa.

Program kursu jest dostosowany do wymogów Ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. 2016 poz. 2259).

 

Program zajęć przygotowujących do egzaminu, który zostanie przeprowadzony przez komisję wyznaczoną przez Prezesa Rady Ministrów:

 

Program kursu:

  1. Prawo gospodarcze publiczne
  2. Prawo gospodarcze prywatne, ze szczególnym uwzględnieniem prawa spółek kapitałowych
  3. Prawo pracy
  4. Prawo rynku kapitałowego
  5. Podstawy ekonomii
  6. Podstawy zarządzania
  7. Finanse przedsiębiorstw
  8. Rewizja finansowa oraz analiza sprawozdań finansowych
  9. Zasady ładu korporacyjnego w Rzeczypospolitej Polskiej, w Europie i na świecie
  10. Prawo gospodarcze Unii Europejskiej w zakresie związanym z pełnieniem funkcji członka organu nadzorczego

 

Zajęcia prowadzone będą przez specjalistów - praktyków,  urzędów centralnych, uczelni wyższych, kancelarii prawniczych oraz instytucji finansowych, dzięki czemu uczestnicy uzyskają zarówno teoretyczną, jak i praktyczną wiedzę z zakresu skutecznego funkcjonowania przedsiębiorstwa.

 

Planowane daty zjazdów

  • 04 - 05 kwietnia 2020
  • 18 - 19 kwietnia 2020
  • 09 - 10 maja 2020
  • 23 - 24 maja 2020 r.
  • 30 - 31 maja 2020 r.


Opis kursu:

  • Zajęcia będą się odbywać w siedzibie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, w Warszawie
  • Kurs realizowany będzie w czasie 10. dni zajęć; 100 godzin lekcyjnych kursu + 4 godzin powtórzenia i konsultacji
  • Zajęcia są oferowane w systemie weekendowym, to jest w soboty i niedziele - od godz. 9.00
  • Cena uczestnictwa w kursie: 3000 zł brutto
  • Cena obejmuje wykłady, konsultacje, materiały szkoleniowe oraz świadectwo ukończenia kursu. 
  • Cena nie obejmuje zakwaterowania oraz opłaty egzaminacyjnej, dotyczącej państwowego egzaminu na członka organów nadzorczych.

 

Wpłaty za kurs powinny być wniesione na nr  konta Centrum Edukacji Fundacji Wydziału Zarządzania UW:
41 1240 6263 1111 0010 6150 1662 z dopiskiem – „Rady Nadzorcze” oraz imieniem i nazwiskiem uczestnika kursu.

Zgłoszenia w formie wypełnionego formularza (do pobrania tutaj) oraz dowodu wpłaty na konto należy w terminie do 29 marca 2020  r.:

  • wysłać drogą elektroniczną na adres: fundacja@wz.uw.edu.pl
  • lub wysłać faxem na nr: 22 55 34 001
  • lub złożyć osobiście na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
  • UWAGA: zgłoszenie zostanie potwierdzone drogą mailową.

Wszelkie zapytania dotyczące kursu prosimy kierować na mail: fundacja@wz.uw.edu.pl lub telefonicznie na numer 22/ 55 34 190

więcej
EFMD Global
EQUIS1
Uniwersytet Warszawski
PRME
Ceeman
HR Excellence in Research
Eduniversal ranking
Eduniversal
Ministerstwo Nauki
Polska Komisja Akredytacyjna

© Copyright: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa
tel: +48 22 55 34 002, fax: +48 22 55 34 001; mail: wz@wz.uw.edu.pl

NIP: 525-001-12-66

 

Administratorem strony jest Sekcja Informacji i Promocji WZ UW

 

 

projekt: VisualTeam Logowanie dla pracowników